ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
11 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ERGASIOULIS
Διαχειριστής
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΝΗΣΙΑ

Πάτηστε ακριβώς απο πάνω την λέξη Απάντηση και γράψε την αγγελία σας

Παρακαλώ αφήστε ένα email η ένα τηλέφωνο η ακόμη ανεβάστε και το βιογραφικό σας(κατά την κρίση σας) για να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι εργοδότες

Προσοχή σε περίπτωση που θέλετε να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε την αγγελιας σας συνδέεστε στον λογαριασμό σας και βρίσκετε την αγγελιας σας !
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Olga.An
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑΝ
Ο συγγραφέας έχει διαγράψει αυτό το μήνυμα.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Fwtis
ΑΝΤΡΑΣ ΖΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΜΕ ΠΕΙΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ_ΣΗΜΕ.doc

Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Όλγα Τσάμη
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Ζητώ εργασία ως χειρίστρια υπολογιστή, γραμματέας, βοηθός λογιστή, τηλεφωνήτρια, υπάλληλος γραφείου, σε ξενοδοχείο, ελεύθερο επαγγελματία, αλλά και σε όποια άλλη έντιμη εργασία βρεθεί. Μένω στην Καλαμάτα αλλά θα πάω όπου βρω εργασία. Είμαι 60 ετών. Το email μου είναι: olgatsami1@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Γίαννης Μπογιατζής
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Καλησπέρα,

Ομάδα ναυαγοσωστών, νεαρής ηλικίας, με προϋπηρεσία, αναζητεί εργασία για την θερινή περίοδο 2017.

Για πληροφορίες, βιογραφικά και δικαιολογητικά παρακαλούμε επικοινωνήστε στον αριθμό 6946258700 ή 6949316380, Γιάννης
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ergasana
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από Olga.An
Ζητώ εργασία σε Κιλκίς και νομό,για θέση υπαλλήλου γραφείου με χρήση η/υ,ή σούπερ μάρκετ(χωρίς προϋπηρεσία).Ράφια,ταμείο,αποθήκη.Όρεξη για εργασία.Όχι κάτοχος Ι.Χ.Πτυχία πληροφπρικής.(ΔΕ).Ή αρθρογράφος σε σελίδες-προΫπηρεσία σε polispost.com,muzik(σύνταξη κειμένων).gr,aek.gr,κατάλογος dir24.gr(σύνταξη κειμένων).Τιμές για αρθρογραφία συζητήσιμες,αναλόγως ποσότητα(αλλά οπωσδήποτε κάθε εβδομάδα πληρωμή)   e-mail  annynew2@gmail.com-6907791366
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

sibelkbk
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
παραδιδονται αγγλικα και τουρκικα με 60 ευρω το μηνα μεσω skype sibelkabak19@hotmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΑΖΙΤΩ ΕΡΓΑΣΙΑ  ΣΑΝ Β. ΝΟΣΙΛΕΥΤΗΣ  ΕΧΩ ΠΡΩΙΠΕΙΡΙΣΙΑ ΣΧΕΔΟΝ 1,5 ΧΡΟΝΟ 6943574282 ΤΗΛ ΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΑΣ
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Σακης
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Οδηγος με ολα τα διπλωματα πει καρτα ψηφιακη αναζητει εργασια στον νομο θεσσαλονικης
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

GIWIORD
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
ΑΝΑΖΗΤΩ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΚΛΙΝΙΚΗ Η ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ .ΚΑΤΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ Η/Υ ΕΠΙΠΕΔΟΥ CAMBRIDGE
 ΤΗΛ.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6943423209    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ giwrgosiord@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Elpida St
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Καλημερα ονομαζομαι Ελπιδα και αναζητω αμεσα εργασια.Ειμαι διατεθυμενη να κανω τα παντα.Απο λαντζα,σφουγγαρισμα μεχρι και πλησιμο πιατων.Αν ενδιαφερςσται παρακαλω επικοινωνιστε μαζι μου !εσω emai ή στο τηλεφωνο : 6989377258