ΘΕΣΣΑΛΙΑ

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
14 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ERGASIOULIS
Διαχειριστής
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΝΗΣΙΑ

Πάτηστε ακριβώς απο πάνω την λέξη Απάντηση και γράψε την αγγελία σας

Παρακαλώ αφήστε ένα email η ένα τηλέφωνο η ακόμη ανεβάστε και το βιογραφικό σας(κατά την κρίση σας) για να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι εργοδότες

Προσοχή σε περίπτωση που θέλετε να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε την αγγελιας σας συνδέεστε στον λογαριασμό σας και βρίσκετε την αγγελιας σας !
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

andreana88
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑΝ
Ο συγγραφέας έχει διαγράψει αυτό το μήνυμα.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Όλγα Τσάμη
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Ζητώ εργασία ως χειρίστρια υπολογιστή, γραμματέας, βοηθός λογιστή, τηλεφωνήτρια, υπάλληλος γραφείου, σε ξενοδοχείο, ελεύθερο επαγγελματία, αλλά και σε όποια άλλη έντιμη εργασία βρεθεί. Μένω στην Καλαμάτα αλλά θα πάω όπου βρω εργασία. Είμαι 60 ετών. Το email μου είναι: olgatsami1@gmail.com
[...]

Dimitrios I Taxas
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
"Είμαι άνεργος καθηγητής Φυσικός στη Λάρισα και θα επιθυμούσα να δημοσιεύσω μια αγγελία ώστε να παρέχω μισθωτή εργασία και να μπορέσω να βγάλω τα προς το ζειν! Απαντήστε μου στο email: dtachas@yahoo.gr ή στο Facebook: Δημήτριος Τάχας", Κινητό: 6972855275
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Vaspant
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
 Είμαι φοιτητής παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης στο Βόλο. Είμαι στο τελευταίο έτος.Αναζητώ εργασία σε οποιοδήποτε τομέα. Είμαι αρκετά δραστήριος και μαθαίνω γρήγορα.Πιστεύω μπορώ να προσφέρω πολλά. Τηλέφωνο επικοινωνίας:6989182354 και email bilpant@hotmail.gr
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ - ΒΟΛΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΟΦΙΑ
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Ζητώ εργασία ως χειρίστρια υπολογιστή, γραμματέας, βοηθός λογιστή, τηλεφωνήτρια, υπάλληλος γραφείου, σε ξενοδοχείο, αλλά και σε όποια άλλη εργασία βρεθεί. Έχω πτυχίο Διοίκησης & Διαχείρισης Έργων και εχω 10χρόνια προϋπηρεσία ως βοηθός λογιστής σε εταιρεία. Μένω στo Βόλο. Τo κινητό μου ειναι 6974225844 και το email μου είναι: sofapost2000@yahoo.gr
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ - ΒΟΛΟΣ

ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΥΝΑΣ
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από andreana88
ΑΝΑΖΗΤΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΕΙΡΩΝΑΚΤΙΚΉ Η ΜΗ.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:
6/6/95-20/7/16 Ν.ΛΕΒΕΝΤΕΡΗΣ Α.Ε. Βιομηχανία Συρματων-Σ/σχοίνων, ως Συρματουργός , Βοηθός χειριστή κλαρκ & αποθηκάριος

1/9/91-30/4/95 ΤΕΟΚΑΡ ΑΒΕΕ, Βιομηχανία αυτοκινήτων, ως εργάτης παραγωγής

5ος -6ος /1991 ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΕΠΕ, Εργοληπτικες κατασκευες-Βιομηχανικοί καθαρισμοί, ως εργάτης σε εργολάβο στα Τσιμέντα ΑΓΕΤ Ηρακλής

1/11/90-31/3/91 ΤΣΟΥΓΚΟΣ ΕΠΕ,, Βιομηχανία ζαχαρωδών προϊόντων & τροφίμων, ως εργάτης παραγωγής

8/11/86-30/9/88 307 ΤΣΥΑΥ, Στεφανοβίκειο ως μαθητευόμενος μηχανικός αεροσκαφών

ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ : 6977585334 ΚΑΙ ΤΟ E-MAIL: akisnies4@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Vaspant
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Είμαι τελειόφοιτος φοιτητής παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης και αναζητώ μαθητές δημοτικού για ιδιαίτερα μαθήματα ώστε να προετοιμάζονται οι μαθητές με το καλύτερο δυνατό τρόπο για το σχολείο. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6989182354 και email bilpant@hotmail.gr
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

σοφιαευθυ
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
καλησπερα ειμαι 33ετων, νοσηλευτρια Τ.Ε.Ι.εχω εξιδεικευθει στην ψυχικη υγεια κ ειδικη αγωγη, κ εχω εμπειρια στο χωρο νοσοκομειου κ ιατρειου.
 ζητω πρωινη εργασια σε ιατρειο,κλινικη,νοσοκομειο αναλαμβανω κ ιδιωτικα κατ οικον(φροντιδα- φυλαξη ηλικιωμενων-ενεσοθεραπειες).
με ενδιαφερει κ οτιδηποτε αλλη απασχοληση(οπως καταστημα(ως πωλητρια εχω εργασθει)) σε πρωινη βαρδια. τηλ επικοινωνιας 6995155400
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΙΩΚΟΣ
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
 Είμαι ο Γιώργος 33χρ. και αναζητώ εργασία στη ΛΑΡΙΣΑ ως:
     1) εργάτης αποθήκης
     2) υπάλληλος σε σουπερ μαρκετ,
     3) υπάλληλος σε μεταφορική εταιρεία εργατικό προσωπικό),
     4) σε οπουδήποτε επιχείρηση της βι.πε. λάρισας
      τηλ. 694-9815102.
Ευχαρστώ.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Όλγα Τσάμη
Πρέπει να ξαναστείλεις την αίτηση σου. Την έστειλες σε άνεργη που ψάχνει εργασία.

Στις 30 Ιανουαρίου 2017 - 6:09 μ.μ., ο χρήστης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΙΩΚΟΣ [via ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ] <[hidden email]> έγραψε:
[...]

Αν απαντήσετε σε αυτό το email, το μήνυμά σας θα προστεθεί στη συζήτηση παρακάτω:
http://x.2360951.n4.nabble.com/-tp6p48.html
Για να διαγραφείτε από ΘΕΣΣΑΛΙΑ, κάντε κλικ εδώ.
NAML

--

Όλγα Τσάμη

Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

sibelkbk
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
παραδιδονται αγγλικα και τουρκικα με 60 ευρω το μηνα μεσω skype sibelkabak19@hotmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Ηλιας Χατζηγεωργιου
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από andreana88
Αναζητω εργασια με πολυετη εμπειρια σε ουζερι τσιπουραδικο στην πολη του Βολου για επικoινωνια στο τηλεφωνο 6978149224 και στο mail iliasxatzi@gmail.com