ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
6 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

ERGASIOULIS
Διαχειριστής
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΝΗΣΙΑ

Πάτηστε ακριβώς απο πάνω την λέξη Απάντηση και γράψε την αγγελία σας

Παρακαλώ αφήστε ένα email η ένα τηλέφωνο η ακόμη ανεβάστε και το βιογραφικό σας(κατά την κρίση σας) για να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι εργοδότες

Προσοχή σε περίπτωση που θέλετε να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε την αγγελιας σας συνδέεστε στον λογαριασμό σας και βρίσκετε την αγγελιας σας !
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

Όλγα Τσάμη
Ζητώ εργασία ως χειρίστρια υπολογιστή, γραμματέας, βοηθός λογιστή, τηλεφωνήτρια, υπάλληλος γραφείου, σε ξενοδοχείο, ελεύθερο επαγγελματία, αλλά και σε όποια άλλη έντιμη εργασία βρεθεί. Μένω στην Καλαμάτα αλλά θα πάω όπου βρω εργασία. Είμαι 60 ετών. Το email μου είναι: olgatsami1@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

mariannaki
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑΝ
Ο συγγραφέας έχει διαγράψει αυτό το μήνυμα.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

sibelkbk
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
παραδιδονται αγγλικα και τουρκικα με 60 ευρω το μηνα μεσω skype sibelkabak19@hotmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

dimitris-zach
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Ονομάζομαι Δημήτριος Ζαχάρης και αναζητώ εργασία στην περιοχή Ναύπλιο-Άργος. Είμαι απόφοιτος ΑΤΕΙ Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής ,είμαι διαθέσιμος να εργαστώ σε οποιοδήποτε εργοστάσιο τροφίμων (συσκευαστήριο κτλ), γαλακτοβιομηχανίες , γεωπονικές επιχειρήσεις και γενικά οτιδήποτε αφορά το ζωικό εμπόριο-προϊόν. Επίσης έχω εμπειρία από εργασία σε super-market και χώρους εστίασης (cafe κτλ.).
τηλέφωνο επικοινωνίας 6951406521
email dimitris-jun@hotmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

Dimitris86
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Αναζητώ θέση εργασίας στην περιοχή της Καλαμάτας..Πωλητής, ελαιοχρωματιστής, τεχνικός κινητών τηλεφώνων, σερβιτόρος, μπουφετζής, θεραπευτής Reiki, εξωτερικός πωλητής με δίπλωμα οδήγησης ΙΧ email: dimitrisctav@gmail.com