ΗΠΕΙΡΟΣ

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
6 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

ΗΠΕΙΡΟΣ

ERGASIOULIS
Διαχειριστής
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΝΗΣΙΑ

Πάτηστε ακριβώς απο πάνω την λέξη Απάντηση και γράψε την αγγελία σας

Παρακαλώ αφήστε ένα email η ένα τηλέφωνο η ακόμη ανεβάστε και το βιογραφικό σας(κατά την κρίση σας) για να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι εργοδότες

Προσοχή σε περίπτωση που θέλετε να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε την αγγελιας σας συνδέεστε στον λογαριασμό σας και βρίσκετε την αγγελιας σας !
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΗΠΕΙΡΟΣ

ελενα
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
Είμαι φοιτήτρια και ενδιαφέρομαι να βρω άμεσα εργασία στα Ιωάννινα. Διαθέτω πτυχίο αγγλικών και ηλεκτρον
ικού υπολογιστή. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Email: www.elena970@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΗΠΕΙΡΟΣ

Ζαφειρης Αποστολος
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Ειμαι 53 ετων και αναζητώ εργασία στην περιοχή των ιωαννινων. οτιδιποτε και να ειναι.εχω εργαστει σαν νυχτερινος ξενοδοχουπαλληλος στη ρεσεψιον,σαν φυλακας, σαν νυχτοφυλακας.και σε αλλες δουλειες.διαθετω αριστες δημοσιες σχεσεις.παρακαλω οποιος ενδιαφερετε ας επικοινωνησει μαζι μου στο 6948172848
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΗΠΕΙΡΟΣ

LabriniK
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Είμαι άνεργη με ενεργό δετίο ανεργίας και ενδιαφέρομαι να εργαστώ ως υπάλληλος γραφείου,πωλήτρια και γραμματέας.Στην περιοχή των Ιωαννίνων.Με προϋπηρεσία στους συγκεκριμένους τομείς.Για αποστολή βιογραφικού και περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ στείλτε μου e-mail στο Labrini812009@windowslive.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΗΠΕΙΡΟΣ

Όλγα Τσάμη
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Ζητώ εργασία ως χειρίστρια υπολογιστή, γραμματέας, βοηθός λογιστή, τηλεφωνήτρια, υπάλληλος γραφείου, σε ξενοδοχείο, ελεύθερο επαγγελματία, αλλά και σε όποια άλλη έντιμη εργασία βρεθεί. Μένω στην Καλαμάτα αλλά θα πάω όπου βρω εργασία. Είμαι 60 ετών. Το email μου είναι: olgatsami1@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΗΠΕΙΡΟΣ

sibelkbk
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
παραδιδονται αγγλικα και τουρκικα με 60 ευρω το μηνα μεσω skype sibelkabak19@hotmail.com