ΝΗΣΙΑ

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
8 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

ΝΗΣΙΑ

ERGASIOULIS
Διαχειριστής
Αυτή η ανάρτηση ενημερώθηκε στις .
ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΝΗΣΙΑ

Πάτηστε ακριβώς απο πάνω την λέξη Απάντηση και γράψε την αγγελία σας

Παρακαλώ αφήστε ένα email η ένα τηλέφωνο η ακόμη ανεβάστε και το βιογραφικό σας(κατά την κρίση σας) για να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι εργοδότες

Προσοχή σε περίπτωση που θέλετε να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε την αγγελιας σας συνδέεστε στον λογαριασμό σας και βρίσκετε την αγγελιας σας !
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΝΗΣΙΑ

Eirinig
Φοιτήτρια του παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά Δημοτικού.
Τιμές πολύ προσιτές!!
Τηλ: 6949173409 Ρέθυμνο.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΝΗΣΙΑ

marianna.ds
Γεια σας!
Είμαι από Ηράκλειο Κρήτης, 25 χρονών, έχω φοιτήσει στο 1ο ΙΕΚ Ηρακλείου στην ειδικότητα "Τεχνικός εφαρμογών ιατρικής πληροφορικής" και αναζητώ επειγόντως εργασία!
Έχω εργαστεί στο creta Interclinic ως υπάλληλος γραφείου στο γραφείο κίνησης και ως γραμματέας σε ένα γραφείο ενός σύμβουλου πληροφορικής.
Έχω άριστες γνώσεις υπολογιστών, αγγλικών και ξέρω λίγα γερμανικά.
Αναζητώ θέση ως υπάλληλος γραφείου, ως πωλήτρια (αν και δεν έχω προϋπηρεσία θα ήθελα ν' αποκτήσω) ή ως σερβιτόρα όπου ούτε εκει έχω προϋπηρεσία και θα ήθελα να δοκιμάσω.
Email: desdenaki.mar@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΝΗΣΙΑ

Όλγα Τσάμη
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Ζητώ εργασία ως χειρίστρια υπολογιστή, γραμματέας, βοηθός λογιστή, τηλεφωνήτρια, υπάλληλος γραφείου, σε ξενοδοχείο, ελεύθερο επαγγελματία, αλλά και σε όποια άλλη έντιμη εργασία βρεθεί. Μένω στην Καλαμάτα αλλά θα πάω όπου βρω εργασία. Είμαι 60 ετών. Το email μου είναι: olgatsami1@gmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΝΗΣΙΑ

Γίαννης Μπογιατζής
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Καλησπέρα,

Ομάδα ναυαγοσωστών, νεαρής ηλικίας, με προϋπηρεσία, αναζητεί εργασία για την θερινή περίοδο 2017.

Για πληροφορίες, βιογραφικά και δικαιολογητικά παρακαλούμε επικοινωνήστε στον αριθμό 6946258700 ή 6949316380, Γιάννης
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΝΗΣΙΑ

Γιώτα
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
Είμαι απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας, της σχολής επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας , εντός ολίγων εβδομάδων θα λάβω το πτυχίο μου! Αναζητώ εργασία σε ιδιωτικο η δημόσιο φορέα για παιδιά ή ενήλικες ή ηλικιωμένους! Παρακολουθώ σεμινάρια και έχω εκπαιδευτεί στο επιμορφωτικό σεμινάριο 100   ωρών εκπαίδευση συνοδών παράλληλης στήριξης! Δεν έχω προηγούμενη προϋπηρεσία η εμπειρία , μόνο κλινική και πρακτικη άσκηση (1  ετος)! Έχω όρεξη και μεγάλη επιθυμία να εργαστω με σκοπό να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου και να αποκτήσω εμπειρία! Περιοχή Χίος, pegy_inlove@hotmail.com
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΝΗΣΙΑ

λογικός
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
αναζηταω εργασία ως ΥΠΟΔΟΧΗ / ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΘΥΡΩΡΟΣ ,ΦΥΛΑΚΑΣ. νέος 33 ετών εμπιστοσύνης ξεκάθαρος γεροδεμένος, γνώσεις πολεμικών τεχνών πιστοποιητικό αφοπλισμού σε όπλα και αυτοάμυνας . απόφοιτος γενικού λυκείου, με δίπλωμα αυτοκινήτου και μηχανάκι, με προϋπηρεσία σε ξενοδοχείο ως ρεσεψιονίστ νυχτερινός, αφίξεις αναχωρήσεις και προϋπηρεσία σε θέματα ασφαλείας - φύλαξης, αναζητά ανάλογη εργασία μόνο σοβαρές προτάσεις 6955763508
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: ΝΗΣΙΑ

sibelkbk
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από ERGASIOULIS
παραδιδονται αγγλικα και τουρκικα με 60 ευρω το μηνα μεσω skype sibelkabak19@hotmail.com